KOKOUKSET vuosi 2022

Hallitus kokoontuu kerran kuukaudessa, kesätaukoa lukuunottamatta. Kokouksissa käsitellään ajankohtaisia jäsenistöä koskevia asioita ja niihin osallistuu luottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu ajoittain. Lisäksi joskus vieraana on ajankohtaisia uutisia kertomassa asiantuntijoita.

VUODEN 2022 KOKOUKSET

HALLITUS:
2.8.
6.9
4.10
1.11
13.12

Hallituksen kokoukset pidetään keskussairaalan kokous- ja koulutustiloissa, joka kuun ensimmäisenä tiistaina klo 15.30 alkaen. Jos haluat joskus osallistua kokoukseen, ole etukäteen yhteydessä puheenjohtaja Tarja Aatonen, niin varmasti voit tulla katsomaan, millaisista asioista me kokouksissa päätämme. Ja ne kokouksethan eivät kauaa kestä, yleensä n. tunnin.

SYYSKOKOUSPÄIVÄMÄÄRÄ PÄÄTETÄÄN ELOKUUN KOKOUKSESSA

Laita jo kalenteriisi ylös vuoden kevät- ja syyskokousten päivämäärät ja tule kuulemaan, miten sinun asioitasi hoidetaan ja miten sinun rahojasi käytetään.

Aktiivitapaamisia järjestää liittohallituksen jäsen Ulla Tanttu neljä kertaa vuodessa. Näissä tapaamisissa käydään läpi liiton ajankohtaisia asioita sekä Päijät-Hämeen alueen ammattiosastojen ajankohtaisia asioita.

Kaikkien kokousten suhteen noudatetaan aluekohtaisia koronaohjeita kokoontumisten suhteen.